ترافیک سنگین در بزرگراه شهید کلانتری، هاشمیه و ملک آباد (۲۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) ویدئو | خودمانی با یک راننده‌اتوبوس خانم برگزاری جشنواره فرهنگی و ورزشی «هشت بهشت» در پارک ملت مشهد مقدس + فیلم ارتقاء حوزه مقاومت بسیج شهرداری مشهد مقدس به سازمان بسیج افشای خودکشی ۱۰ نظامی اسرائیلی در ساعات اولیه عملیات طوفان الاقصی تملک ۲۷۰ پلاک از سوی سازمان زمین و مسکن در سال ۱۴۰۲ | اختصاص ۳ هزار میلیارد ریال به حاشیه شهر مشهد کلنگ‌زنی تصفیه‌خانه لوکال آزادی مشهد در آینده‌ای نزدیک ظرفیت اشغال هتل‌های مشهد در دهه کرامت به ۷۰ درصد رسید ویژه‌ترین فضاآرایی شهری به‌مناسبت دهه کرامت در مشهد مقدس اعمال‌قانون یک هزار و ۲۴ دستگاه خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۷۱ نفر در تصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ترافیک سنگین در میدان شهدا و بزرگراه‌های مشهد | فوت سرنشین پژو به دلیل واژگونی خودرو (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) هوای ۹ منطقه کلانشهر مشهد «پاک» است (۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) برقراری سیستم گردشی غرفه‌داری در شب‌بازارهای مشهد | موافقان و مخالفان چه می‌گویند؟ مدیریت شهری مشهد، مهیای برگزاری جشن میلاد امام رضا(ع) پایان پرونده پلاک ۱۷۶ | پس از ۳ دهه، یکی از فرسایشی‌ترین پروژه‌های شهر مشهد رو به پایان است برنامه عملیاتی اجرای پروژه قطار سریع‌السیر تهران-مشهد در اردیبهشت ماه تدوین می‌شود تعیین تکیلف ۲۴۰ پرونده ارسالی در کمیسیون ماده ۵ توسط شهرداری مشهد طی سال گذشته قلندرشریف: ایستگاه سلامت خط‌دو متروی مشهد در سال ۱۴۰۳ تکمیل می‌شود مجید فاطمی‌ارفع به‌عنوان مشاور شهردار مشهد مقدس منصوب شد (۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳)
سرخط خبرها

اصناف غیرضروری در نیشابور تعطیل شدند | قطعی گاز برخی منازل

  • کد خبر: ۱۴۵۲۸۶
  • ۲۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۰
  • ۱
اصناف غیرضروری در نیشابور تعطیل شدند | قطعی گاز برخی منازل
فرماندار نیشابور از تعطیلی اصناف غیرضروری مانند مجتمع‌های تجاری در این شهرستان خبر داد.

ابوطالب جوان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز با اعلام این خبر گفت: وضعیت نیشابور ‌مانند سایر شهر‌های استان است و‌ سرما و برودت هوا‌ در این منطقه هم وجود دارد.

وی درباره وضعیت مصرف گاز در نیشابور گفت: مصرف گاز را در ‌شهرستان مدیریت کرده‌ایم. صنایع و کوره‌ها و مناطق پر‌مصرف را تعطیل کرده‌ایم و اکنون مصرف‌کننده‌های غیرضروری مانند مجتمع‌ها و پاساژ‌ها را نیز تعطیل کرده‌ایم.

فرماندار نیشابور خاطرنشان کرد: آنچه در ‌شهرستان اهمیت دارد، تأمین گاز برای منازل مسکونی و نانوایی‌هاست، هرچند در برخی ‌مناطق هم با افت فشار گاز و قطعی گاز در منازل مسکونی روبه‌رو هستیم.

جوان با بیان اینکه سهمیه‌بندی گاز اکنون انجام نمی‌شود، گفت: سهمیه‌بندی گاز نداریم، اما با کاهش فشار گاز روبه‌رو هستیم.

وی درباره وضعیت ایستگاه راه‌آهن نیشابور نیز گفت: شرایط در ایستگاه نیشابور معمولی است و طی روز‌های گذشته چندبار درخواست سوخت از ما داشته‌اند که تأمین شد.

به گزارش شهرآرانیوز، همچنین در شهرستان در تربت جام نیز به‌علت افت فشار شبکه، شب گذشته گاز مصرفی چهار روستای یاقوتین، رضاآباد، حسن‌آباد و قادرآباد قطع شده بود که امروز رفع و روند گاز‌رسانی در این منطقه به روال سابق بازگشته است.

در گناباد با هدف جلوگیری از بحران در تأمین گاز در شرایط تشدید سرمای هوا، جریان گاز همه مشترکان اعم از اداری (به‌جز ادارات امدادی)، واحد‌های تولیدی، مساجد، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مدارس واحد‌های تولیدی به‌جز خانگی و مراکز درمانی قطع شد.

در ناحیه گاز سبزوار نیز مصرف به‌شدت افزایش یافته و ‌اینک شهرستان سبزوار با افت فشار مواجه است و احتمال قطعی گاز وجود دارد. به همین منظور با مصوبه ستاد انرژی استان تمام واحد‌های صنفی و پاساژ‌های این شهر، به غیر از واحد‌های عرضه‌کننده کالا‌های اساسی و ضروری، به‌منظور مدیریت مصرف انرژی تعطیل خواهند بود.

شهرستان سبزوار حدود ۱۰۷ هزار مشترک گاز خانگی دارد که از صبح امروز بر اثر افت فشار، گاز ۱۶ هزار مشترک در منطقه توحیدشهر سبزوار قطع شده است که بر اثر تداوم مصرف زیاد و افت شدید فشار گاز، امکان قطعی گاز یک‌سوم مشترکان این شهرستان دور از انتظار نیست.

همچنین، در شهرستان تایباد گاز مرغداری‌ها و پمپ‌های گاز در اثر افت فشار قطع شد و همه اصناف به غیر از فروشگاه‌های مواد‌غذایی، نانوایی‌ها، داروخانه‌ها، میوه‌فروشی‌ها و اغذیه‌ها تا روز دوشنبه تعطیل شدند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
غلامحسین
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۰/۲۴
0
0
باسلام بهتره برای مناطق قطعی گاز لااقل بخاری برقی بدین تا مردم سرما نخورند
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->